Wijdingen Hugo Beuker, Arjen Jellema en Diederik Duzijn NIEUWE DIAKEN EN PRIESTERS VOOR ONS BISDOM

Geplaatst op: 13-01-2015

Wijdingen Hugo Beuker, Arjen Jellema en Diederik Duzijn
NIEUWE DIAKEN EN PRIESTERS VOOR ONS BISDOM

Op vrijdag 23 januari zal mgr. dr. Gerard de Korte broeder Hugo Beuker (Heremiet) tot diaken wijden. De plechtigheid vindt plaats in de Sint Jozefkathdraal in Groningen (Radesingel 2) om 19.00 uur.

Op zaterdag 7 februari om 11.00 uur zal bisschop De Korte de diakens Arjen Jellema en Diederik Duzijn door handoplegging en gebed tot priester wijden. De plechtigheid vindt plaats in de Sint Jozef-kathedraal in Groningen (Radesingel 2).

Arjen Jellema viert zijn eerste heilige Mis op zondag 8 februari om 11.00 uur in de Sint Jozefkathedraal in Groningen. Diederik Duzijn op zondag 8 februari om 11.00 uur in de kerk van de Goddelijke Verlosser in Drachten (Pier Panderstraat 1).