Concert door 120 jongeren op 28 september 2014 in Klazienaveen

Geplaatst op: 09-09-2014

Concert door 120 jongeren op 28 september 2014 in Klazienaveen

Op zondag 28 september a.s. zal om 16.00 uur een concert worden gehouden in de H. Henricuskerk aan de Stellingstraat ZZ 4 te Klazienaveen. U bent al om 15.30 uur welkom in de kerk. Het concert zal worden verzorgd door jongeren uit Nederland, Duitsland en Italië. Deze jongeren behoren tot Neo-Catechumenale gemeenschappen in deze landen. Zij brengen liturgische liederen ten gehore en fragmenten van de symfonie van Kiko Argüello ‘Het lijden van de onschuldigen’. Na afloop van het concert is er gelegenheid om elkaar informeel te ontmoeten onder het genot van hapjes en drankjes. U kunt tevens informatie krijgen over een geloofscursus die tijdens de maanden oktober en november wordt gegeven op zondag- en dinsdagavond in het kader van de ‘nieuwe evangelisatie’. Deze basiscursus is bedoeld voor de parochianen uit Nieuw-Schoonebeek, Weiteveen, Schoonebeek, Coevorden, Steenwijksmoer, Emmer Compascuum, Barger Compascuum, Zwartemeer en Klazienaveen. Ook andere belangstellenden zijn van harte welkom. Meer informatie bij de pastores.

Verzoek: voor deze jongeren zoeken wij - bij parochianen in Zuidoost-Drenthe thuis - overnachtingsplekken van zaterdag 27 op zondag 28 september a.s. Graag opgeven bij de parochie-administraties of de pastores.