Familieviering in beeld

Geplaatst op: 30-06-2024

Zondag 30 juni vond de eerste Familieviering in de Immanuelparochie plaats.
Om 9.30 uur begon de Eucharistieviering waaraan 3 koren van de geloofsgemeenschap H. Willibrordus meewerkten:
Kinderkoor 'De Vrolijke Klanken, Convalesco en Cantemus Domini.
De heer Lubberman, lid van het 'grootkoor' Cantemus Domini, werd aan het eind van de viering verrast
met een onderscheiding van de Gregoriusvereniging omdat hij 50 jaar lid van het koor is.
De viering werd heel goed bezocht; er waren te weinig boekjes!

Na de viering was er koffie, thee en limonade mèt wat lekkers in het Antoniusgebouw
aansluitend was er een gevarieerd programma samengesteld waaraan iedereen kon deelnemen.
Voor de diverse leeftijdsgroepen, voor jong en wat ouder, was er iets te doen.
Veel mensen hebben deelgenomen aan de activiteiten.
Vanaf 12.45 uur stonden de barbecue en het buffet klaar en was er voor de kinderen een springkussen.

Het was voor het eerst dat er voor de hele parochie een Familieviering met aansluitend programma werd georganiseerd.
We kunnen terug kijken op een hele geslaagde dag die door de deelnemers werd gewaardeerd.
Dit bleek mede uit de goed gevulde pot voor vrije giften.

De eerste foto's zijn al binnen.
Voor foto's klik op FAMILIEVIERING
Het album wordt nog aangevuld.