Parochiebestuur parochie Immanuel

Geplaatst op: 21-03-2018

Na de prachtige viering op Maria Lichtmis, waarin onze bisschop, mgr. Van den Hout de fusie van de Immanuelparochie heeft bezegeld en we stil gestaan hebben bij de benoeming van Tjitze Tjepkema tot onze pastoor, kunnen we nu met recht zeggen, dat we per 1 januari 2018 één parochie zijn.

We zijn er trots op dit te hebben bereikt. Dank dan ook aan alle voormalige parochies voor het werk dat zij hiertoe hebben verzet, maar vooral voor de goede samenwerking om dit te bereiken. Zonder u allen was dit niet gelukt!

Wij willen ook het belang en de kracht van de lokale raden en vrijwilligers benadrukken. Daarbij hanteren wij het motto: "Maximaal lokaal!". We hebben hierbij alle vertrouwen in een goede samenwerking. In komende parochiebladen zullen wij u nader informeren over actuele onderwerpen.
God zij met ons!

Het parochiebestuur
Van links naar rechts: Paul Steffens, Joost Melenhorst, Ada Görtz, Bernard Meulman, Sjef Hermans en pastoor Tjitze Tjepkema