Kostersboek - Handig naslagwerk voor parochiecatechese

Handig naslagwerk voor parochiecatechese
KOSTERSBOEK WEER VERKRIJBAAR

Kostersboek

Regelmatig horen we van parochianen: ‘Dat Kostersboek van jullie gebruiken we het niet alleen bij de liturgie, maar ook bij de catechese…’ Begrijpelijk want deze Wegwijzer voor kosters in de Kerk van de Romeinse ritus informeert niet alleen over het kerkgebouw en de liturgische voorwerpen; over het werk van kosters, misdienaars en acolieten; maar ook over de sacramenten, de opbouw van de vieringen, en het liturgisch jaar.

Soms heb je vooral een degelijk naslagwerk nodig – een heldere, betrouwbare bron vol met informatie. Zo is het Kostersboek van het Centrum voor Parochiespiritualiteit (CPS) te Nijmegen: niet een boek om in één keer uit te lezen, maar wel oerdegelijk en erg nuttig!

Daarom zijn we blij dat het boek nu – op verzoek van velen – herdrukt en weer leverbaar is.

U kunt het boek bestellen via www.parochiespiritualiteit.org of via bestellen@kloosterbrakkenstein.nl  Het boek telt 352 pagina´s en kost € 29,50 exclusief € 6,95 verzendkosten.