Presentatie diaken Frans Wielens vrijdag 26 februari 2016

Geplaatst op: 23-03-2016

Presentatie diaken Frans Wielens

vrijdag 26 februari 2016

Druk op onderstaande link om het fotoboek te kunnen bekijken.

De opvolger van pastor José Lange, diaken Frans Wielens, zal op vrijdagavond 26 februari a.s. om 19.00 uur gepresenteerd worden door vicaris-generaal Peter Wellen.

Ook dit zal een interparochiële viering zijn in de parochiekerk van Nieuw-Schoonebeek. Na afloop van deze viering zal er opnieuw in de ‘Zwarte Racker’ gelegenheid zijn om samen te zijn.

In beide bovengenoemde interparochiële vieringen bent u van harte welkom. Met grote dankbaarheid zwaaien we pastor Lange uit en wensen en bidden haar zegen toe voor de toekomst. Vol vertrouwen dat we samen een goede tijd tegemoet zullen gaan onder de hoede van de Goede Herder, heten we diaken Wielens welkom in ons midden. In beide bijzondere vieringen krijgen de koren van onze vijf parochies de ruimte om een muzikale bijdrage te leveren.