Afscheid pastor José Lange - 24 januari 2016

Geplaatst op: 17-01-2016

Afscheid pastor José Lange

zondag 24 januari 2016 - 10.00 uur

Pastor José Lange heeft een nieuwe benoeming in de parochie ‘De Goede Herder’ van Emmen, Emmerschans, Barger-Oosterveld en Erica aanvaard.

We willen op een goede manier afscheid nemen en haar vrede en alle goeds toewensen en toebidden voor de toekomst. Dat doen we in één interparochiële eucharistieviering. Bij leven en welzijn zal deze afscheidsviering plaatsvinden op zondagmorgen 24 januari a.s. om 10.00 uur in de H. Bonifatiuskerk van Nieuw-Schoonebeek. Een aantal koren uit onze vijf parochies zal zijn muzikale medewerking verlenen. Eveneens zullen misdienaren en acolieten uit onze geloofsgemeenschappen aanwezig zijn.

Er is tijdens de H. Mis kinderwoorddienst voor alle aanwezige basisschoolkinderen. We gaan samen iets moois maken voor pastor Lange.

Doe je mee? en kom je ook?

Na afloop van deze viering zal er gelegenheid zijn om pastor Lange tijdens een afscheidsreceptie de hand te drukken in het tegenover de kerk gelegen zalencentrum ‘De Zwarte Racker’. De stuurgroep en de commissie die het afscheid in goede banen leidt, nodigen u van harte uit voor zowel de viering als de afscheidsreceptie.