Onrustig? Moe? Druk? Gestrest? Aanbidding!

Geplaatst op: 10-12-2015

Onrustig? Moe? Druk? Gestrest? Aanbidding!

Ontdek het zelf: ‘Voor het Allerheiligst Sacrament uitgesteld in de monstrans kom ik tot rust. Ik hoef niets te zeggen. Ik mag maar hoef geen woorden te prevelen. Ik hoef er alleen maar te zijn en me laten beminnen door Hem die mij aanvaardt en liefheeft.’

Inmiddels is er al vier jaar lang eenmaal per maand op donderdagavond gelegenheid tot aanbidding van het Allerheiligst Sacrament (18.30-20.00 uur). Bestemd voor alle parochianen in onze vijf parochies en andere belangstellenden. Plek: de kapel van woon- en zorgcentrum ‘St. Franciscus’ te Coevorden.

Hoe gaan we in het nieuwe kalenderjaar verder?

U bent van harte welkom op 21 januari, 18 februari, 17 maart, 21 april, 19 mei en 16 juni, steeds zoveel mogelijk op de derde donderdag van de maand.

Naast de aanbidding in de kapel zal er net als de afgelopen jaren twee keer aanbidding zijn in de parochiekerk van Coevorden ter gelegenheid van Witte Donderdag (24 maart 2016) en van Sacramentsdag (zaterdag 28 mei 2016). Na afloop van beide Eucharistievieringen is de kerk open van 20.00 uur tot middernacht.

Pastor Tjepkema zal na afloop van de aanbidding aanwezig en beschikbaar zijn voor een gesprek. Mocht u dat wensen, dan kunt u het sacrament van boete en verzoening ontvangen.