Marialof in O.L.V. Koningin van de Vredekerk - 25 oktober 2015

Marialof parochiekerk O.L.V. Koningin van de Vrede

te Weiteveen

zondag 25 oktober 2015 om 16.00 uur

In de parochiebladen van september 2015 is het Marialof al aangekondigd. En nu is het dan bijna zover. Op de laatste zondag van de oktober- of rozenkrans-maand, 25 oktober a.s., zal in Weiteveen om 16.00 uur een Marialof gehouden worden. Een plechtig moment van zingen en bidden bestemd voor alle parochianen uit alle vijf parochies en andere belangstellenden. Een Marialof dat in 2011 en 2013 te Nieuw-Schoonebeek werd gehouden, en in 2012 en 2014 te Steenwijksmoer. Dit jaar is het oosten van ons parochieverband weer aan de beurt en hebben we voor het eerst gekozen voor Weiteveen als plek van samenkomst.

Aan het Marialof 2015 zullen diverse koren meewerken. Er zal veel samenzang van bekende liederen zijn. Op zondag 25 oktober a.s. bent u allemaal – jong en oud – ’s middags om vier uur welkom in Weiteveen. De parochie daar is toegewijd aan ‘Onze Lieve Vrouwe – Koningin van de Vrede’. Het thema zal zijn: ‘Een lieve moeder heeft vele namen’.

De stuurgroep en de pastores