Gezinsviering zondag 28 juni 2015 Sri Lanka en EHC-cadeautje

Geplaatst op: 25-05-2015

Gezinsviering zondag 28 juni 2015

Sri Lanka en EHC-cadeautje

Op zondag 28 juni a.s. is er een gezinsviering in de parochiekerk van Coevorden. Het is de laatste voor de zomervakantie.

In deze viering zal het bedrag bekend gemaakt worden dat de communicantjes en hun klasgenoten dit jaar hebben verzameld voor één van de projecten van de Vastenaktie. Een vertegenwoordiger van de Vastenaktie zal het bedrag in ontvangst nemen en ervoor zorgen, dat het geld goed terecht komt op het mooie maar ook arme eiland Sri Lanka. Kinderen leren daar eerbied voor elkaars (geloofs-)tradities te hebben en in vrede en harmonie samen te leven.

Aan het einde van deze viering zullen cadeautjes worden uitgedeeld. Het gaat om de presentjes van de H. Willibrordusparochie voor de 24 kinderen van groep 4 die op zondag 19 april jl. hun Eerste Heilige Communie hebben gedaan. Het is de bedoeling dat jullie allemaal komen en het cadeautje persoonlijk in ontvangst nemen.