Ouderenmiddag 80+

Geplaatst op: 12-12-2014

Ouderenmiddag 80+

maandag 5 oktober 2015

Wat was de ouderenmiddag op maandag 20 oktober jl. een groot succes! De dames van de communicatiegroep organiseerden voor het eerst een middag bedoeld voor de parochianen van 80 jaar en ouder. Meer dan vijftig parochianen die iedere jaar een of meerdere bezoekjes krijgen van de communicatiegroep, kwamen naar de honderd jaar oude parochiekerk. Hier werd hun een feestelijke programma aangeboden. Na ontvangst met thee, koffie en iets lekkers was er een beamerpresentatie - verzorgd door de heer Wim Huisman. We zagen veel foto’s en lazen korte teksten over de geschiedenis van onze kerk en parochie. Verder werd er een aantal bekende Marialiederen uit volle borst meegezongen. Daarna was er een hapje en een drankje, mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en gelegenheid om de expositie achter in de kerk te bekijken.

Vanwege de enthousiaste reacties is er weer een ouderenmiddag gepland. Het wordt bij leven en welzijn een kort samenzijn in de parochiekerk en daarna een gezellig samenzijn in de grote en kleine parochiezaal naast de kerk op maandag 5 oktober a.s. van 15.00 tot 17.30 uur. Het programma houden we nog even geheim.

M.H. Wessel-Vroling,

Plataan 3 - 7742 RV Coevorden - Tel. 0524 - 515682 - Mob. tel. 06-23708289