Van de redactie Pastorale

Geplaatst op: 12-12-2014

Dankbaar kunnen we terugkijken op het eeuwfeest van onze parochiekerk. Op 17 en 25 mei waren we met een Plechtig Lof en feestelijke H. Mis terug in 1914 en op 26 september trokken we zelfs van de plaats van de achttiende-eeuwse schuilkerk naar de mooie twintigste-eeuwse Wilibrorduskerk.

Op 9 november waren een pontificale eucharistie en de uitreiking van de Bonifatiuspenning door monseigneur De Korte aan Chris Leijendekker en Freddie Langeland, twee - al tientallen jaren - harde werkers, een prachtige en waardige afsluiting van het eeuwfeest.

Meer details daarover vindt op bladz. 16/17 in de toespraak van onze vice-voorzitter bij de uitreiking van de onderscheidingen en op bladz. 24 in het verslag van het Caeciliafeest van Cantemus Domino.

Voor foto’s van het eeuwfeest zie: www.immanuelparochie.nl/willibrordus