Uit de vergadering van het Parochiebestuur op 21 oktober 2014

Geplaatst op: 09-11-2014

Uit de vergadering van het Parochiebestuur op 21 oktober 2014

·      De heer Bakker heeft een toelichting gegeven op het plan dat hij gemaakt heeft voor de herinrichting van het parochiecentrum. Het bestuur zal zich hierover beraden.

·      Het bestuur heeft besloten het veertigurengebed door te laten gaan, mits er voldoende draagvlak is en de namen van degenen die  hieraan deelnemen, bij het bestuur bekend zijn.

·      Het Christelijk Mannenkoor uit Hollandscheveld zal op 30 november 2014 in de viering optreden (zie blz.12).

·      Het bestuur heeft besloten de bestuursaansprakelijkheidsverzekering af te sluiten.

·      Het bestuur heeft goedkeuring gegeven tot aanschaf van opnameapparatuur in de kerk.

·      Over de  offertes voor de gevelrestauratie is nog geen besluit genomen. Aan één offerte moet nog een open begroting toegevoegd worden.

·      De tentoonstelling achter in de kerk wordt na 9 november in samenwerking met de SRO opgeruimd.

·      In de volgende vergadering wordt extra aandacht besteed aan de Aktie Kerkbalans, de herinrichting van de parochiezaal, het reglement over de begraafplaats en het archief.