vrijwilligersavond, zaterdag 21 september 2013

Geplaatst op: 16-08-2013

Coevorden, 3 augustus 2013

Geachte mede-parochiaan,

Omdat u actief een steentje bijdraagt aan het levend houden van onze parochiegemeenschap, worden u en uw eventuele partner van harte uitgenodigd voor de jaarlijkse vrijwilligersavond, die wij op zaterdag 21 september 2013 willen houden.

De avond gaat om 19.00 uur van start met een eucharistieviering, waaraan het grootkoor zijn medewerking verleent. Omdat 21 september de eerste dag van de herfst is, zal het thema van de viering zijn: ‘Een nieuw seizoen, een nieuwe tijd, een nieuwe start’.

Aansluitend wordt u verwelkomd in zaal Talens, voor een gezellig samenzijn met een hapje en drankje. Voor de muzikale omlijsting zorgt de muziekgroep van de familie Jos, André, Marcel en Arno Bakker uit Steenwijksmoer. Omdat ons kerkgebouw volgend jaar 100 jaar bestaat, zal er met de beamer een presentatie worden gehouden met interessant beeldmateriaal van de afgelopen jaren.

Hopende u die avond welkom te mogen heten, groeten wij u hartelijk,

namens de pastores en het parochiebestuur,

Elzbieta Beerenhout, Gerard Brocatus, Jan ter Haar, Marian Stroeve

Herinneringen aan de herfst (XXL stukken)

P.S. Indien u deze uitnodiging (nog) niet

persoonlijk heeft ontvangen, gelieve deze

uitnodiging als zodanig te beschouwen.