Werkgroep Gezinsvieringen

Geplaatst op: 24-08-2014

Hallo, jongens, meisjes en (groot)ouders,

De vakantie zit er op en de werkgroep is weer bezig geweest een viering voor te bereiden. De eerste gezinsviering van het nieuwe schooljaar is op zaterdag 6 september om 19.00 uur en dan vertelt pastor José Lange over het thema SAMEN IN JEZU’S NAAM.

De kinderen uit groep 8 zullen helpen bij deze viering en het kinderkoor De vrolijke klanken zal dan ook weer zijn stemmen laten horen.

Tijdens deze viering is er kinderopvang voor de allerkleinsten onder ons, zodat de ouders met de andere kinderen kunnen komen meevieren en meeluisteren.

Na afloop is er achter in de kerk voor de kinderen weer een traktatie.

*

Op zaterdagavond  27 september om 19.00 uur verleent het kinderkoor samen met het koor Convalesco zijn medewerking aan een viering die in het kader van het eeuwfeest als thema heeft: HOUD HET VUUR BRANDEND.

Pastor Tjepkema zal voorgaan in deze viering.

*

Onze gezamenlijke Gezinsviering met Steenwijksmoer is dit keer op zondag 5 oktober om 11.00 uur in Steenwijksmoer.

Deze viering zal in het teken staan van de Heilige Franciscus, de patroonheilige van de Steenwijksmoerse parochie, over wie pastor Tjepkema zal vertellen.

Ons kinderkoor zal daar ook zijn stemmen laten horen.

*

Wij hopen dat we jullie mogen begroeten in de verschillende diensten.

Namens de werkgroep Gezinsvieringen,

Siny Plas