VOM Groep: OPBRENGST VASTENAKTIE

Geplaatst op: 24-08-2014

OPBRENGST VASTENAKTIE

De Vastenaktie heeft tot op heden in de parochies Coevorden, Steenwijksmoer en Schoonebeek een bedrag van € 5028,00 opgebracht.

Coevorden                             €  3804,62

Steenwijksmoer   €   736,72

Schoonebeek                   €    486,88

Totaal                                          €  5028,00

Van de parochies van Nieuw-Schoonebeek en Weiteveen heeft de penning- meester nog geen bericht ontvangen.

Wat er rechtstreeks naar de Vastenaktie gaat is niet bekend, maar wordt later bekend gemaakt.

Verder willen we alle parochianen hartelijk bedanken voor hun bijdrage en alle collectanten voor hun inzet.

Nogmaals onze hartelijke dank.

Verdeling van de opbrengst:

Project Omwanda in Oeganda van Nienke Voppen ..................... € 1250,00

Van der Schoofproject (kinderen met beperkingen in India)........ € 1250,00 Beboproject in Ghana van Beukeveld, Kohrman en Stroeve...................................................................... €            1500,00

Project World Servants in Guatemala van Eva Wessel................. €              128,00

Project Vastenaktie........................................................................ €             900,00

Namens de VOM-groep,

Jan Ambergen