Rode harten – lucht je hart

Geplaatst op: 24-08-2014

Rode harten – lucht je hart

Wat zijn jouw wensen voor de kerk

en

wat zou jij kunnen betekenen

voor de parochie in de

toekomst?

Graag willen wij als parochiebestuur weten wat er leeft onder de parochianen. Zeker nu we ons in het kader van het eeuwfeest van onze parochiekerk ook bezinnen op de toekomst.

Om uw mening te uiten, treft u in dit parochieblad niet alleen een uitnodiging voor de

fakkeloptocht aan, maar ook een rood hart

Op dit rode hart staat een tweetal zinnen: 1. “De Willibrorduskerk gaat mij aan het hart omdat ….. “ en 2 “Wat zijn jouw wensen voor de kerk en wat zou jij kunnen betekenen voor de parochie in de toekomst?”

Door deze vragen te beantwoorden en uw antwoorden met ons te delen, krijgen wij beter inzicht in de wensen, ervaringen en eventuele klachten van de parochianen. Wees vrijmoedig in uw reactie. U mag als afzender uw naam en adres op het hart achterlaten, maar het hoeft niet. U kunt ook anoniem het door u beschreven hart weer inleveren.

De rode harten kunt u inleveren van vanaf maandag 1 september tot en met zondag 21  september a.s. Er staan dozen achter in de parochiekerk, in de kapel van zorgcentrum St.-Franciscus en in de hal van de Panta Rheischool en de St.-Willibrordusschool, waarin u de rode harten kunt deponeren. Op de parochieavond van zaterdag 27 september a.s. zullen wij u een indruk geven van wat eraan hartenwensen uit de parochie is binnengekomen.