Uit de vergadering van het Parochiebestuur op 24 juni 2014

Geplaatst op: 24-08-2014

Uit de vergadering van het Parochiebestuur op 24 juni 2014

·      De heer Beukeveld heeft te kennen gegeven te stoppen met het video-en beamerwerk. Het bestuur zal middels een bezoek de heer Beukeveld bedanken voor het vele en mooie werk dat hij in het verleden heeft verricht.

·      Power Sound zal een nieuwe geluidskast installeren en er zal een nieuwe draadloze microfoon aangeschaft worden.

·      De heer F. Kuiper heeft aangegeven de cursus diaconale leerweg te gaan volgen. Het bestuur is zeer verheugd met deze gang van zaken.

·      Het bestuur is voornemens een boekje te maken met de gegevens van alle werkgroepen en de doelstellingen die zij nastreven. Met de werkgroepen wordt hierover nog contact opgenomen.

·      Er wordt nog een tweede offerte aangevraagd voor de gevelrestauratie.

·      De fakkeloptocht en de parochieavond worden nog verder uitgewerkt door de feestcommissie en het bestuur.

·      Omdat haar termijn erop zit, bedankt de voorzitter mevrouw Elzbieta Beerenhout-Muszkiewicz (Keizersgracht 7) voor haar inzet in het bestuur. Aanvankelijk heeft ze als Poolse moeten wennen aan de kerk in Nederland en haar gewoonten. Al snel is ze zich thuis gaan voelen en heeft ze onder andere bij de verschillende bezoeken van Poolse gasten aan Coevorden  haar diensten als tolk bewezen.