40 dagen project Kinderwoorddienst

Geplaatst op: 03-03-2014

Hallo, jongens en meisjes,

Wij als team van de kinderwoorddienst zijn weer druk bezig met het volgende project, de 40- dagentijd. Wat we gaan doen houden we nog even geheim maar het wordt weer wat moois ! We hopen dat jullie ook nu weer samen met ons op weg gaan; ditmaal naar Pasen.

Even een aantal data voor jullie ouders om vast op de kalender te schrijven !!!

De 40-dagentijd is de tijd die voorafgaat aan Pasen, ook dan gaan we weer met jullie een project doen en is er elke zondag, vijf weken lang, een kinderwoorddienst voor alle basisschoolkinderen en opvang voor de kleine kinderen t/m groep 3.

De data zijn:   zondag   9 maart om 9.30 uur,
                                                           zondag 16 maart om 9.30 uur,

zondag 23 maart om 9.30 uur

zondag 30 maart om 9.30 uur,

zondag   6 april   om 9.30 uur.

Palmzondag - 13 april om 9.30 uur: Gezinsviering waarbij het kinderkoor zingt en we met de kinderen en hun Palmpasenstokken een processie gaan lopen door de kerk. (Opgave hiervoor volgt later nog.)

Na de processie is er opvang voor de kleine kinderen en de kinderen t/m groep 3 van de basisschool.

Pasen - zaterdag 19 april om 19.30 uur: er is dan een viering met pastor Lukassen waarbij het kinderkoor zingt en het project wordt afgesloten; er is opvang voor de kleine kinderen en kinderen t/m groep 3 van de basisschool.

We hopen dat jullie weer allemaal komen zodat we er samen iets leuks van kunnen maken.

Het team van de kinderwoorddienst