VOM groep gaat de Vastenaktie verzorgen.

Geplaatst op: 17-01-2014

Evenals vorige jaren zal de VOM-groep dit jaar de Vastenaktie verzorgen in de vijf parochies van ons samenwerkingsverband Immanuel.

Dit jaar is gekozen voor een drietal projecten, nl.

1.  Bebo; dit is het project van een drietal oud-parochianen van Coevorden, t.w. Henk Beukeveld, Dick Kohrman en Herman Assen, die al jaren in Ghana werkzaam zijn met meer projecten.

2.  Stichting Omwana Uganda; dit is een project in Oeganda voor hulp aan de straatarme kinderen aldaar. Hieraan wordt meegewerkt door Nienke Voppen, wier roots liggen in Nieuw-Schoonbeek.

3.  Clara van der Schoof; zij werkt in India in tehuizen voor weeskinderen en kinderen met een handicap en probeert voor hen een menswaardig bestaan te realiseren.

Als VOM-groep hopen en vertrouwen wij erop, dat u ons niet in de steek zult laten en het ons door uw deelname aan de Vastenaktie mogelijk maakt genoemde groepen te ondersteunen.

Alvast heel hartelijk dank.