Geplaatst op: 12-12-2013

Hallo, jongens en meisjes en (groot)ouders,

De werkgroepen Kinderwoorddiensten en Gezinsvieringen hebben voor jullie weer een Kerstviering gemaakt. Deze viering is op Eerste Kerstdag om 9.30 uur bij ons in de kerk.

Het thema van de viering is hetzelfde als dat van de wekelijkse kinderwoorddiensten, waarin jullie op weg gaan naar het Kerstfeest. Nu zal het laatste luik worden onthuld; pastor Lange zal ons verder vertellen wat er gebeurt.

Het kinderkoor is ook weer present en de kinderen die in 2010 hun Eerste Heilige Communie gedaan hebben, zal persoonlijk gevraagd worden ook mee te werken aan deze viering.

Er is kinderopvang (in het parochiezaaltje) voor de allerkleinsten onder ons, zodat de papa's en mama’s met hun oudste kinderen bij de viering aanwezig kunnen zijn.

Na de viering is er voor jullie allemaal nog een traktatie en dit keer worden de groten ook niet vergeten.

Wij hopen dat we jullie mogen begroeten in deze viering.

Namens de werkgroepen Kinderwoorddiensten en Gezinsvieringen,

Siny Plas