Vastenwandeling in Weiteveen op 5 april 2014

Geplaatst op: 12-12-2013

Vastenwandeling in Weiteveen op 5 april 2014

Na het succes van voorgaande jaren wordt ook dit jaar de Vastenwandeling georganiseerd door de VOM-groep (Vrede, Ontwikkeling en Missie) van ons samenwerkingsverband Immanuel en de parochie O.L.V. Koningin van de Vrede in Weiteveen. Op 5 april 2014 is het de vijfde keer dat de Vastenwandeling wordt gehouden.

Om dit lustrum te vieren beginnen we om 10.00 uur met een korte eucharistieviering in de kerk van de parochie O.L.V. Koningin van de Vrede, Zusterweg 19 in Weiteveen, waarna we worden weggezonden voor een korte of langere wandeling.

Iedereen is van harte uitgenodigd deze wandeling met ons mee te lopen. Het is een pelgrimswandeling en sponsortocht; de opbrengst is voor het jeugdwerk van de parochies in het samenwerkingsverband Immanuel. Tevens wordt er tijdens de wandeling aandacht geschonken aan een project van de Vastenactie.

Noteer de datum alvast op uw nieuwe kalender! We houden u via het parochieblad op de hoogte.