BETROUWBARE PAROCHIEADMINISTRATIE EN DE INTERNETCONSULTATIE

Geplaatst op: 21-01-2017

BETROUWBARE PAROCHIEADMINISTRATIE EN DE INTERNETCONSULTATIE

Om onze parochieadministratie actueel te kunnen houden krijgt onze administratie via de Stichting Interkerkelijke Ledenadministratie (SILA) van de Basisregistratie Personen BRP van de overheid (BRP) de adresgegevens van onze parochianen, belangrijk bij verhuizingen en overlijdens. Maar … in 2016 nam de Tweede Kamer een motie aan die een einde lijkt te maken aan deze koppeling. Voordat het echter zover is, houdt de overheid een internetconsultatie, wat betekent dat u kunt laten weten het daarmee niet eens te zijn. Lees daarom goed het bij deze Pastorale mee bezorgde inlegvel van het parochiebestuur en reageer!

Mocht een en ander u niet duidelijk zijn of hebt u problemen met het invullen van de internetconsultatie, dan kunt u contact opnemen met de secretaris van het parochiebestuur (zie het inlegvel). Verder is er op woensdag 25 januari van 13.30 tot 15.30 uur en woensdag 1 februari van 10.00 tot 12.00 uur in het parochiecentrum iemand aanwezig die u kan helpen.

Het parochiebestuur