werkgroep gezinsvieringen.

Geplaatst op: 02-09-2016

Hallo, jongens, meisjes en (groot)ouders,

Op zondag 2 oktober a.s. hebben we weer onze gezamenlijke gezinsviering. De eucharistieviering is dit keer in de St. Franciscuskerk te Steenwijkmoer en begint om 11.00 uur. Tijdens deze viering zullen we het hebben over OOGSTEN EN DELEN.

Om te kunnen delen moeten we eerst oogsten. Pastor Tjepkema zal ons hier het een en ander over vertellen. Ook mogen jullie iets meebrengen waarmee je niet meer speelt en andere kinderen blij kunt maken. Volwassenen wordt gevraagd ook iets goeds of moois wat ze niet meer gebruiken en waaraan een ander iets kan hebben mee te brengen.

De kinderen van kinderkoor De Vrolijke Klanken zullen de viering opluisteren met hun gezang. Na de viering is er gelegenheid om samen koffie, thee of limonade te drinken.

Wij hopen dat velen van jullie aanwezig zijn.

Namens de werkgroepen gezinsvieringen van Steenwijksmoer en Coevorden,

Irma Meijerink-Blaauwgeers, Siny Plas-Zoelman en Pastor Tjepkema