Werkgroep Gezinsvieringen.

Geplaatst op: 11-07-2016

Beste parochianen,

De kinderen die voor de kerk wat doen, zoals misdienen, Pastorale rond brengen en in het kinderkoor zingen, hebben weer een uitje gehad op vrijdag 20 mei.

Na het noemen van de namen van de deelnemers en het maken van een foto voor de Face Book-pagina van de pastor, liet de pastor de klokken luiden en konden ze onder begeleiding van vier vaders en een auto (die de kruisingen afzette) naar De Huttenheugte: snel rijden om om zes uur in het water te liggen. .

Na een uur zwemmen konden ze hun honger stillen met patat, snack en drinken. Hierna weer het water in en na een uur een lekker ijsje nuttigen, daarna zwemmen, totdat het bad ging sluiten.

Tegen half tien gingen ze voldaan weer richting Coevorden, waar ze tegen tien uur aankwamen en de ouders ons al stonden op te wachten.

Het was weer erg geslaagd!

Bij dezen hartelijk dank voor uw bijdrage in de extra collecte van 19 juni jl.. Ook wil ik langs deze weg alle begeleiders bedanken voor deze avond: zonder hen kon zo iets niet georganiseerd worden. BEDANKT!!!

Namens de Werkgroep Gezinsvieringen,

Siny Plas, coördinator