Nieuws van de kinderwoorddienst.

Geplaatst op: 17-01-2016

Hallo, jongens en meisjes en ouders,

Voor jullie ouders even een aantal data om

alvast op de kalender te schrijven !!!

Voordat de Veertigdagentijd begint is er nog één Kinderwoorddienst op

zondag 17 januari om 9.30 uur

voor alle basisschoolkinderen (er is opvang voor de allerkleinsten)

en een gezamenlijke Gezinsviering met Steenwijksmoer op

zondag 7 februari om 9.30 uur

met medewerking van het kinderkoor. Er is dan geen Kinderwoorddienst, wel opvang voor de allerkleinsten in het zaaltje.

Wij zijn alweer druk met de voorbereidingen van ons project voor de Veertigdagentijd, de tijd die voorafgaat aan Pasen. Het Paasfeest is het grootste feest van de katholieke kerk: wij vieren dan dat Jezus niet meer dood is maar leeft !

Wat we precies gaan doen, houden we nog even geheim, maar het wordt weer een mooi project. Nieuwsgierig geworden? Kom dan meedoen !

Er is elke zondag, vijf weken lang, om 9.30 uur een Kinderwoorddienst met opvang voor de allerkleinsten. De data zijn:

zondag 14 februari

zondag 21 februari

zondag 28 februari

zondag 6 maart

zondag 13 maart

PALMZONDAG – 20 maart om 9.30 uur

Gezinsviering waarbij het kinderkoor zingt en we met de kinderen en hun Palmpasenstokken een processie gaan lopen door de kerk (opgave hiervoor volgt later nog); na de processie is er opvang voor de allerkleinsten en kinderen t/m groep 3 van de basisschool.

PASEN - zaterdag 26 maart om 19.30 uur

Viering waarbij het grootkoor samen met het kinderkoor zingt en het project wordt afgesloten. Er is opvang voor de allerkleinsten en kinderen t/m groep 3 van de basisschool.

We hopen dat jullie weer allemaal komen zodat we er samen weer iets moois van kunnen maken.

Het team van de kinderwoorddienst