Afscheid en welkom dirigente kinderkoor

Geplaatst op: 17-01-2016

Afscheid en welkom dirigente kinderkoor

Op Kerstmorgen, 25 december jl., was er een feestelijke gezinsviering met het kinderkoor ‘De Vrolijke Klanken’.

Voor de laatste keer stond Leonie Heemskerk als dirigente voor de zingende kinderen. Heel trouw en met veel liefde heeft zij vele jaren dit mooie werk gedaan. Wij zijn haar als parochie daar zeer dankbaar voor. Siny Plas sprak namens ons allen en namens de kinderen woorden van waardering uit. Leonie heeft ons toegezegd in noodsituaties wel bij te willen springen. Gelukkig is Anja Assen-Lijklema uit Schoonebeek bereid gevonden om het stokje van Leonie over te nemen. Anja heeft veel ervaring als dirigente omdat ze in Schoonebeek het kinderkoor (dat nu een gelegenheidskoor geworden is) gedirigeerd heeft. Leonie: het ga je goed. Anja: van harte welkom.