Voedselbank Coevorden

Correspondentieadres: Riemer Renkema

Stationsplein 18 - 7741 GZ Coevorden - 06-44984758

Renke085@planet.nl

Aan:    r.-k. parochies in Weiteveen, Nieuw-Schoonebeek, Schoonebeek, Steenwijksmoer en Coevorden.

Coevorden, 15 december 2015

L.S.,

De Voedselbank Coevorden (onderdeel van Voedselbank Zuidoost-Drenthe) wil u allen heel hartelijk danken voor uw inzameling afgelopen weken, voor deze geweldige opbrengst.

Het is voor ons, vrijwilligers, echt heel stimulerend te merken dat ons werk (simpel gezegd: voedsel geven aan mensen die het minder hebben dan wij) niet alleen een hobby is van een aantal idealisten, maar dat het gedragen wordt door veel (heel veel) mensen, uit alle lagen van onze bevolking.

Dank, dank en nogmaals dank.

Bovendien is het voor ons een fijne stimulans om door te gaan met dit (helaas wel nodige) werk.

Mocht U meer willen weten over hoe wij werken en wat er allemaal bij komt kijken, neem gerust contact met ons op (wij komen graag bij u om ons verhaal te vertellen), of kom gewoon eens langs.

Nogmaals hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,