Nieuws van de werkgroepen Gezinsvieringen en Kinderwoorddiensten,

Geplaatst op: 10-12-2015

Hallo, jongens en meisjes en (groot)ouders,

Wij zijn al weer een tijdje onderweg naar Kerstmis. En verscheidenen van jullie zullen de bijeenkomsten van de kinderwoorddiensten volgen om zo al wat in de stemming te komen voor de Kerst.

Wij van de Gezinsvieringen hebben samen met de werkgroep Kinderwoorddiensten weer een viering gemaakt. Deze is op Kerstmorgen om 9.30 uur en het thema is: Jezus, het Licht in ons huis.

Op die morgen sluiten we het adventsproject af van de Kinderwoorddiensten. Pastor José Lange zal voorgaan in de viering en de kinderen van het koor De Vrolijke Klanken zullen hun stemmen laten horen.

Tijdens de viering zal er kinderopvang zijn voor de allerjongsten onder ons. Zij kunnen terecht in het parochiezaaltje naast de kerk.

Wij hopen dat velen van jullie aanwezig zullen zijn. Tot dan.

Namens de werkgroepen Gezinsvieringen en Kinderwoorddiensten,

Siny Plas