Eucharistieviering met tieners van groep 8

Geplaatst op: 01-11-2015

Eucharistieviering met tieners van groep 8

Op de vooravond van het Hoogfeest van Christus Koning, zaterdag 21 november a.s., zal er om 19.00 uur een eucharistieviering zijn waaraan het koor ‘Convalesco’ meewerkt. De zangers van dit koor zullen bekende maar ook nieuwe liederen ten gehore brengen. Het thema van de viering is – net als dit jaar op de Martinusdag in Drachten – ‘Alles is liefde’. De tieners van groep 8 die in 2012 hun EHC hebben gedaan en volgend jaar het H. Vormsel mogen ontvangen, krijgen een persoonlijke uitnodiging. Ze krijgen de ruimte om een kleine bijdrage te leveren. Op vrijdag 13 november a.s. zal er van 19.00 tot 20.30 uur een gezellige, voorbereidende avond zijn in het parochiecentrum naast de kerk. We gaan dan onder andere koekjes bakken, en meer dan dat. Welkom.