GROTE LOURDESBEDEVAART LOTERIJ 3-4 OKTOBER VAN START

Geplaatst op: 20-09-2015

GROTE LOURDESBEDEVAART LOTERIJ

3-4 OKTOBER VAN START

In het weekend van 3-4 oktober a.s. gaat in het bisdom de Grote Lourdesbedevaart Loterij van start. Via de parochies en katholieke organisaties zullen tot halverwege januari 35.000 loten verkocht worden. De opbrengst wordt gebruikt om de reiskosten voor jongeren die aan de bedevaart willen deelnemen zo laag mogelijk te houden.

De loten kosten slechts € 1,- per stuk. De trekking is op 2 februari 2016 en de uitslag zal bekend worden gemaakt op de website van het bisdom (www.bisdomgl.nl) De hoofdprijs is twee weken vakantie in een acht persoonsbungalow t.w.v. € 1.500,- .

De Lourdesbedevaart wordt gehouden ter gelegenheid van het 60-jarig bestaan van het bisdom Groningen-Leeuwarden. De reis vindt plaats van 30 april t/m 8 mei als u met de bus gaat. De vliegreis is van 2 mei t/m 7 mei. Er is ook een speciale bus beschikbaar voor ziekenvervoer.

Voor meer informatie:

Mariska Brinkmann..... 06-22 55 03 08, mariska.brinkmann@gmail.com